praktica bca problem

Fotografovanie na kinofilm, diapozitívy a ostatné klasické formáty. Čierna komora, vyvolávanie fotografií.

praktica bca problem

Odoslaťod nemesis999 Piatok, 29. Október 2010, 09:39

Ahojte, som relatívne nový vo fotografovaní ale kedže som na filmovej skole kde sa fotka dost požaduje začal som sa tomu venovať. Dedko mi tu zanechal prakticu bca a kedze som si o fotení na film dost vela prečital, začínam prichádzať na chut fotografii na film. Na ten foták už mama predtým fotila a všetko fungovalo ako má. Problém je však v tom ze ked som ja s nim prvy krat fotil, vsetko som poctivo si precital, film som (dufam dobre zalozil) a vydal som sa fotit, ked som vsetko nafotil a odniesol som film do fotolabu na oskenovanie, v nom mi povedali že film je uplne prazdny ako keby sa na neho nic nefotilo, dost ma to sklamalo a neviem v čom môže byt problém, niekto mi povedal že to može byt aj v uzávierke, ale ja naozaj netuším, nechcem aby ma táto skusenost prinutila skoncovať s analogovou fotografiou a preto sa obraciam na Vás, dakujem :-)
nemesis999
Okoloidúci
Okoloidúci

Re: praktica bca problem

Odoslaťod Samo Piatok, 29. Október 2010, 10:17

Prakticu sice nepoznam a na film som uz straaaasne davno nefotil ;) ale ak film nebol vobec exponovany, tak problem bude najskor v uzavierke. Ze sa proste pocas expozicie vobec neotvori. To ze by si nastavil taky cas a clonu ze by to bolo az tak extremne podexponovane nepredpokladam ;)
Skus nastavit nejaky dlhsi cas (praktica myslim ma az 1s alebo aj B), daj dole objektiv a cvakni len tak naprazdno, kludne aj bez filmu. Proste to otvorenie uzavierky by si mal aj vidiet.
Obrázok používateľa
Samo
Okoloidúci
Okoloidúci

Odoslaťod nemesis999 Nedeľa, 31. Október 2010, 08:50

okej skusil som to a uzávierka je v poriadku, asi som len zle založil film, ak sa môžem opýtať je tu vobec niekto kto este fotí na film ? ;)
nemesis999
Okoloidúci
Okoloidúci

Odoslaťod Polo-X Nedeľa, 31. Október 2010, 12:34